Kenapa Ni orangkampung

Kenapa tiba-tiba aku rasa masuk saja tahun 2010 ni,aku dah malas nak menulis blog ni.Aku pun tidak paham dengan diri aku ini.Hendak cakap tiada aktiviti pada tahun ini.Berjalan seperti biasa jugak.Adakah ini kerana blog telah ketinggalan zaman.Setahu aku la,pada suatu ketika dahulu.memula sekali yang famous di Malaysia ini iaitu chitchat dengan menggunkan MIRC.Perghhh time tu kalau chitchat,tak silap aku sejam rm7.00.Manusia pada zaman tu punya la gila chitchat,sampai makan,tido pun depan Pc.Selepas itu,ke zaman ICQ.Tak ramai yang tahu sangat pasal ICQ ni.Hanya beberapa orang saja.Tapi bila datang ke Yahoo Massanger,jangan cakap la....,famous macam MIRC.Ini kerana Yahoo Masangger boleh chitchat dengan menggunkan Webcam.Hebat tu... leh tengok orang yang jauh di sana.Selepas itu datang la zaman blog ini.Blog ini ada kebaikan dan keburukan.Ada yang buat perniagaan melalui blog,dan ada jugak yang menulis pasal politik.hehehe.Biasa la.. nak bersuara di luar,tak terdaya,Bersuara di dalam blog jer la.Tapi sekarang blog pun aku rasa dah ketinggalan zaman.Sekarang ramai yang bermain Facebook.Memang top gila Facebook ini.Silap-silap leh jumpa kawan-kawan lama masa darjah satu dulu.Apa pun semua benda yang aku sebut tu,semua nya memang membuang masa kita semua.Sanggup mengadap sampai 2 atau 3 jam.Tak buang masa ka itu semua.Sama la macam aku yang dok menaip ni.Kena atas hidung aku sendiri.Selepas ini kita tunggu pulak,apa yang terbaru pulak yang akan di cipta.Macam handphone tu,tak minat hp ni tukar hp baru.hahahahahahhahha


salam


post signature





0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa