Semangat Anak Muda

Petang ini aku turun ke tempat latihan futsal.Latihan pada petang ini di kendalikan oleh sahabat aku iaitu Boy.Latihan di adakan pada jam 5.30 petang hingga 6.30 petang.Pada petang ini,Boy melatih budak yang berumur bawah 12 tahun.Aku melihat mereka begitu bersemangat semasa latihan.Aku berasa sangat gembira dengan kerjasama dan semangat yang mereka tunjukan semasa latihan.Aku jugak sempat memberi beberapa tips tentang futsal ini.Maklumlah mereka semua masih lagi tidak di berikan pededahan yang meluas lagi.Aku jugak di maklumkan,seramai 7 orang saja yang akan di pilih bagi mewakili tempat aku untuk pertandingan futsal anjuran Belia Wawasan Anak Nelayan.Pada petang ini,seramai 13 orang yang berlatih bersama Boy.Setelah latihan selesai,aku minta mereka semua berkumpul.Aku menyuruh mereka semua bertepuk tangan,ini kerana dengan semangat yang di tunjuk dan keazaman mereka,mereka harus bangga dengan diri mereka semua.Aku jugak memaklumkan,yang kami hanya akan memilih 7 orang sahaja.Tapi janganlah bersedih,ini kerana kita hanya di benarkan hantar satu pasukan saja.Pada kejohanan yang akan datang,aku berjanji akan menghantar semua nya sekali..




salam...


post signature







0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa