Kembali

Rasa lama sungguh aku tak update blog aku ni.Apa yang aku buat pun aku tak pasti.Hendak cakap aku terlalu sibuk,tidaklah sangat.Tapi mungkin tangan ini malas untuk menaip atau pun untuk mengarang sesuatu.Kali terakhir aku update blog pada 17/01/2010.Hari ini dah 31/01/2010,boleh di katakan akan lama jugak.Pada bulan ini,aku jugak terlibat dengan beberapa program belia setia kawan tempat aku.Kami mengajurkan pertandingan street soccer tiga sebelah.Penyertaan mendapat sambutan yang di luar jangkan.Pada bulan ini jugak,aku menerima satu berita atau satu perkara yang tidak berapa senang di hati aku.Ia melibatkan aku dengan keluarga aku.Tension aku memikirkan nya.Tidak tahu mana hendak aku tuju.Sampai ke pejabat MB pun aku dah tuju.Tapi masih lagi tiada jalan penyelesaian.Aku jugak tertarik dengan kata kata pemimpin-pemimpin di atas. RAKYAT DI DAHULUKAN,PENCAPAIAN DI UTAMAKAN.
Kalu aku kata nanti,silap-silap aku jadi seperti AT pulak.hehehhe
APa pun,aku berdoa agar masalah aku ini cepat selesai....


salam..


post signature






0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa