Perhimpunan Membantah Perggunaan Kalimah ALLAH Oleh Bukan Islam

Pagi jumaat, aku mendapat sms dari seorang sahabat.SMS beliau begini "SALAM,sila ambik perhatiaan ,1 perhimpunan secara besar-besaran membantah penggunaan kalimah ALLAH oleh bukan Islam akan di adakan pada hari Jumaat di Masjid Alwi Kangar Perlis,Jam 2.30 ptg.Sama-samalah kita berhimpun untuk mempertahankan nya".Selepas saja solat Jumaat,aku pun turut serta bersama berhimpunan bersama -sama yang lain.Ramai yang hadir hari itu,persatuan NGO pun turut terlibat jugak.Pihak polis pun ramai yang berada di situ,mungkin polis ni menjaga atau mengawal keadaan di situ.Apa yang pasti nya muka aku dengan kawan-kawan aku,memang telah di ambil oleh kamera rakaman SB Polis.Peduli apa aku,aku berjuang apa yang benar.Aku bersama dengan sahabat-sahabat aku tidak takut.Berani kerana Benar!!!Ini bukan politik,bukan individu tetapi kerana agama!!











salam..


post signature




0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa