Kepulangan Emak Tersayang

Pada 30/12/09 adalah hari yang di tunggu-tunggu oleh aku.Kepulangan emak tersayang dari menunaikan haji pada 30/12/09 jam 2.45 pm di Lapangan Terbang Bayan Lepas Penang.AKu tiba di di lapangan terbang Bayan Lepas 2.40 pm.Orang begitulah ramai,semua nya menanti kepulangan saudara,ibubapa masing-masing.Lebih kurang selepas 30 minit,baru la semua jemaah haji berjalan keluar dari tempat ketibaan.Aku menanti kepulangan emak yang tersayang.Aku perhati dan terus perhati,tiba-tiba aku melihat emak keluar dari pintu ketibaan,wajah nya begitu bersih dan berseri.Aku memanggil Emak dengan sekuat hati.Emak memandang dan membalas senyuman kepada aku.Aku terus berlari pergi kepada emak, dan aku terus memeluk tubuh emak dengan sekuat-kuatnya.Pelan-lahan air mata aku mengalir keluar.Aku bersyukur kepada Ilahi kerana emak aku selamat pulang ke tanahair dan berjaya menunaikan haji di sana.













salam


post signature





0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa