Chelsea Da Great

Vs

Malam tu aku menonton perlawanan di antara Chelsea menentang Manchester United.Tidak seperti biasa,selalunya aku akan menonton EPL beramai-ramai di Cafe E-Green.Malam itu aku menonton seorang diri didalam bilik hotel Northam.Handphone aku asyik berbunyi aja,banyak sekali sms masuk.Semua sms dari kawan-kawan aku yang memang peminat setia MU.Letih aku nak melayan.Game malam tu memang best,lawan menyerang ja.Memang dah terbukti Chelsea lebih bagus.Apabila John Tery menghasilkan gol cantik dengan menggunakan kepala.hahahaha...Tangkap katak van de sar.
Habis ja game malam tu.terus aku sms semua kawan-kawan aku yang fanatik sangat dgn MU.Aku kutuk kaw kaw punya.Tak seorang pun balas.hehahahaha....
baru dia orang taw..Chelsea Da Great...


salam..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa