Penyerahan Lembu

Petang kelmarin aku menerima panggilan dari seorang sahabat,Tajol.Beliau merupakan salah seorang Ajk Pemuda Bahagian Kangar.Beliau memberitahu aku pada petang ini,akan ada penyerahan Lembu dari Parlimen kepada setiap Dun.Penyerahan tersebut di adakan di tempat perhaiwanan di Bukit Temiang.Beliau mengajak aku kesana untuk menyaksikan penyerahan yang di di rasmikan oleh Dato' Seri Mohd Radzi Tan Sri Sheikh Ahmad.Tajol memberitahu aku yang dia sekarang berada di Putra Place terlibat dengan satu program.Bila aku sampai di Putra Place, aku dapat melihat ramai pemuda yang berada di sana.Rupanya, hari itu terdapat satu program Askar Wataniah yang melibatkan pemuda-pemuda bahagian kangar.Selepas selesai program tersebut aku bersama tajol terus menuju ke Bukit Temiang untuk menyaksikan program penyerahan lembu di buat.

ramai yb yang hadir pada hari itu
tayar lori terbenam,dan tidak dapat bergerak.hehehe

dato tajuddin melihat lembu yang di agihkan ke setiap dun
pegawai yang bertugas mengagihkan lembu

salam..


post signature


0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa