Futsal

Malam ni aku di ajak bermain futsal bersama dengan kawan-kawan aku di Batu 2 Futsal.Pada mula nya memang aku malas sangat nak bermain futsal.Setelah di ajak beberapa kali oleh kawan kawan aku,maka aku pun turut serta bersama mereka bermain futsal.Sudah lama aku tidak bermain futsal,seingat aku lebih kurang setahun lamanya.Kasut futsal aku pun dah bersawang dan berdebu.Pada malam itu kami bermain selama sejam.Terdapat 4 kumpulan pada malam itu.Kumpulan yang menang akan menunggu ke perlawanan seterusnya,bagi kumpulan yang kalah terpaksalah mereka keluar gelanggang dan t menunggu untuk masuk kembali ke dalam gelanggang.Yang menarik nya kumpulan aku asyik menang saja,tidak menariknya pulak,aku kepenatan tahap gaban.Nak keluar, kawan kawan aku tak bagi.Maka terpaksa la teruskan.Peluh jangan lah di cakap,boleh di perah baju aku tu.Meleleh air keluar.Habis saja bermain futsal,aku di ajak oleh tajol untuk pergi ke seberang ramai untuk menghadiri mesyuarat belia yang ingin mengadakan program pada 18 dan 19 haribulan ini...

Gelanggang Futsal Anak kawan aku..

pandai posing.. Sebelum bermain

dua penyerang berbisa..muahahaha


selepas bermain,bermandi peluh aku..


salam


p/s:nanti aku masukan gambar

post signature




0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa