Keletihan otak & badan

Hari ini aku terpaksa habiskan kerja awal,maklumlah esok cuti meyambut Hari Krismas.Kerja aku punya laaa belambak hari ini.Tension aku di buat nya.Tag nama urusetia dan pamplet untuk program memancing pada 27/12/09 harus aku siapkan hari ini jugak.Serabut otak aku di buat nya hendak mencipta design dan apa yang patut aku tulis di dalam pamplet pertandigan tersebut.Hari ini jugak aku buat kerja sampai tak ingat nak makan tengahari.Punya la sibuk,kerja di tempat keja, di tambah lagi dengan kerja program memancing.Jam 5.40ptg semua kerja aku telah siap,pamplet dan tag nama urusetia pun aku dah design.Aku terus hantar ke kedai cetak untuk di cetak.Azizi menelefon aku dan mengajak aku pergi jumpa dengan penyelaras pemuda umno indera kayangan.Aku di maklumkan yang kami akan menerima sumbang berupa hampers sebanyak 5 hampers.Bertambah lagi la hadiah untuk program pada 27/12 ni.Kemudian aku menerima panggilan dari Pengerusi KRT di tempat aku.Beliau ingin berjumpa dengan aku dan membincangkan berkenaan program memancing yang akan di adakan pada 27/12 ni.Lebih kurang sejam jugak aku berborak dengan belia.Setelah semuanya selesai,aku bertolak ke Perak.Aku tiba di Perak jam 12.30mlm.Letih aku dibuat nya...

salam..


post signature







0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa