Hari Kedua(Pulau Pangkor)

Pagi ini semua nya bangun awal,kami semua bersedia untuk bertolak ke Pulau Pangkor.Manusia punyalah ramai,maklumlah sekarang ini masa cuti sekolah.Masa cuti sekolah inilah ramai yang mengambil kesempatan untuk berjalan atau pun makan angin bersama keluarga.Kami tiba awal di jeti Lumut,walaupun kam tiba awal di jeti lumut,kami terpaksa menunggu hampir setengah jam,barulah kami semua dapat menaiki bot untuk ke Pulau Pangkor.


kami berkumpul awal di jeti lumut




Suasan di jeti lumut.Kami terpaksa menunggu selama setengah jam.Tiket untuk pergi ke Pulau Pangkor hanya 10rm.Pergi dan balik....Murah la ek..hehhe

akhirnya setelah meredah lautan selama 30 minit,kami sampai ke Pulau Pangkor jugaK... muahahahahha

Inilah pekan Pulau Pangkor.Banyak satay,cenderahati,baju dan ikan kering di jual di sini.Kami berada di Pulau Pangkor tidak lama,ini kerana pada jam 2.00 ptg kami semua akan melawat Kilang YTY Glove di Lakin.

Bye bye Pulau Pangkor!!!!! seronok aku waktu balik,ini kerana aku dapat duduk di luar sambil melihat permandangan.Nasib baik aku tak mabuk laut..... kalau tak muntah hijau la aku..hehe


Aku dengan azizi dapat ikan paling besar di Lumut.MUahahahahah....kalau masuk pertandingan mesti menang punya ni..


salamz



post signature







0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa