Shah's cafe Dan Shisha

Aku baru saja sampai dirumah.Baru saja lepas makan malam di salah sebuah kedai makan di pekan Kangar.Tak sampai 15 minit Aku terima sms dari boy.Boy mengajak aku pergi mengisap shisha bersama dengan aziz dan tajol.Aku terus mengambil boy dan terus ke sana.Sampai di sana aku lihat aziz dan tajol sedang menunggu kami berdua sambil mengisap shisha dengan syahdunya ehehehe.Tiada ada apa yang menarik sangat di bual hari ni.Mengisap shisha sambil menonton screen projektor kat depan.Menonton cerita hantu cina.Selesai saja mengisap shisha,kami semua bergerak menuju ke kedai salah seorang sahabat.Kedai yang baru saja di buka 3 hari yang lepas.Menarik sekali suasana keadaan kedai tersebut.Pandai sungguh kawan aku ni mengubah suai kedai yg lama kepada wajah yang baru.Makanan di situ,sedap jugak.Harganya jugak berpatutan.Kalau yang hendak berdating,hendak suasana tenang dan rilek,elok la pergi kedai dia ni.cewah.. macam promote pulak.Adeh.. kekenyangan sungguh aku malam ni.Dah dekat pukul 2.00 pagi.Esok keja,tidooo tido...

Shah's Cafe
suasana Cafe Shah's



ini lah balang shisha kami kena malam ini..





salam

post signature



0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa