Program Program

Semalam aku pergi berjumpa dengan kawan-kawan belia aku di Shah's cafe.Kami berborak dari jam 10.00 mlm sampai 1.15 pagi.Pening kepala aku di buat nya,ini kerana masing-masing telah mengadakan bermacam-macam program.Yang masalahnya semua program tersebut pada tarih dan hari yang sama.
Pada 19-20/12 ni,Belia Setia Kawan akan mengadakan Pertandingan TOI,19-20/12 pulak Belia Wawasan Anak Nelayan akan mengadakan sukaneka dan pertandingan futsal.Semlam jugak aku mendapat tahu satu lagi program yang di anjurkan oleh Belia 4B iaitu program berkonvoi ke Teluk Batin pada 18-20/12 ni.Mana satu yang harus aku pergi dan melibatkan belia-belia aku.Pening aku di buat nya,ini kerana semua pengerusi belia-belia tadi adalah sahabat-sahabat baik aku.Adakah Belia aku terpaksa menangguhkan dulu program yang bakal kami buat?Program manakah yang patut aku suruh belia-belia aku terlibat.Apa pun keputusan nya sebelum 17/12 ni.

salam..



post signature




0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa