Ketinggalan ka aku ni?

Hari ini aku pergi ke Perak,aku menaiki highway utara-selatan.Tiba di pintu tol mergong,aku di berikan kad tol plus.Selalu nya aku terima tiket,kali ini aku terima kad.Wah,canggih sungguh.Sejak bila di perkenalkan,kenapa aku tidak tahu pun.Adakah aku ketinggalan dan tidak tahu menahu yang tiket tidak lagi di gunakan.Sampai di Plaza Tol Sunga Petani,aku menyerahkan kad tersebut.Aku bertanya kepada budak yang menjaga tol tersebut.Dah lama ker guna kad ni.Budak itu memberitahu aku,dah lama dah.Hahahaha memang aku ketinggalan la.Tidak tahu menahu.Hampeh tul.Apa pun kad ini satu tindakan yang bijak kerana ia dapat mengurangkan kos pengunaan kertas.Caiyok laa TOL PLUS!!!!

salam....

post signature


0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa