Program Memancing ikan Mengunakan BokkaiL

Aku baru saja sampai dari Perak.Aku terima panggilan dari Azizi,beliau mengatakan malam ni jam 8.45 mesyuarat program memancing ikan menggunakan bokkail akan di jalankan.Aku maklumkan kepada azizi yang aku baru saja sampai di Perlis dan sedang menyaksikan perlawanan bola sepak di antara Malaysia menetang Laos.Azizi berdegil jugak,dia inginkan kehadiran aku pada malam ini.Demi atas tali persahabatan dan setiakawan,aku pergi menghadiri mesyuarat pada malam ini.Aku hanya sempat melihat perlawanan pada separuh masa pertama dengan keputusan Malaysia mendahului 1-0.Kami bermesyuarat dari 8.45 sehingga 10.50 mlm.Program tersebut akan di adakan pada 27/12/09 ini.VVIP,Vip jugak akan di jemput hadir ke program tersebut.Aku telah maklumkan kepada mereka semua,mungkin pada hari program tersebut,aku tidak dapat turut serta kerana aku terpaksa pergi ke Penang untuk mengambil emak aku yang pulang dari menunaikan haji.Apa pun aku harap program tersebut nanti akan berjalan dengan lancarnya...

salam.


post signature





0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa