Mesyuarat dan persiapan terakhir untuk Karnival

Petang ini aku bertolak balik ke Perlis.Pada malam ini aku terpaksa menghadiri mesyuarat untuk karnival memancing tradisonal yang akan di pada esok hari.Aku sampai di Perlis jam 9.30 mlm,aku terus pergi mesyuarat yang di adakan di dewan tempat aku.Semua persiapan untuk karnival pada hari esok telah di buat,lantikan urusetia dan pegawai di tambahkan lagi.Pada malam ini jugak aku memastikan bahawa setiap kerja telah di agihkan mengikut ajk-ajak yang telah di lantik.Setelah selesai mesyuarat,aku terus menuju ke tempat karnival yang akan di adakan esok hari.Persiapan tempat dan pa sistem telah siap di pasang.Aku memberitahu mereka semua ,bahawa esok 7.30 pagi kita semua perlu berada di tempat karnival ini.Pada malam ini jugak aku tidak dapat tidur nyenyak.Ini kerana aku tidak pasti lagi berapa banyak penyertaan dari orang ramai.Aku harap esok program ini akan dapat banyak penyertaan dan sambutan dari orang ramai.


barisan pemuda dan belia yang hadir mesyuarat

puteri terlibat di bahagian pendaftaran

Persiapan untuk kesokan harinya



salam,,


post signature




0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa