Bantuan Sumbangan Banjir Dari NGO

Hari ni 9.30 pagi ada satu program di Dewan Surau tempat aku.Program Bantuan Sumbangan untuk mangsa banjir yang telah di sumbang dari Kilang Gula Perlis.Seramai 100 buah keluarga yang menerima bantuan pada hari ini.Turut yang hadir pada hari ini ialah YB Indera Kayangan iaitu YB Dr Poh,Penyelaras Umno Bahagian Indera Kayangan iaitu Yang Berbahagia Dato Tajuddin,Penolong Pengurus Kilang Gula Perlis iaitu En Farid Kamarudin dan Media dari Utusan dan Kosmo.Sumbangan yang diberikan oleh Kilang Gula berupakan sumbangan makanan.
Aku ingin ucapkan terima kasih berbanyak kepada YB,DATO dan En Farid yang amat prihatin dan mengambil berat terhadap kami mangsa banjir.Aku jugak ingin ucapkan terima kasih kepada JKK,Aziz dan Boy yang telah banyak membantu mangsa-mangsa banjir ini.


Beramai-ramai bergambar sebagai kenangan

Teman sepejuanganku En.Farid Kamaruddin selaku Exco Pemuda Negeri Perlis dan Penolong Pengurus Kilang Gula Perlis
sumbangan dari Kilang Gula Perlis



JKK iaitu En.Ismail Hashim sedang memberi penerangan.Sempat juga aku mencelah, meminta pertolongan YB dan Dato supaya meminta JPPS membetulkan tandop air yang telah rosak di tempat ku.Di sebabkan kerosakan tandop air tulah,air di tempat ku cepat naik dan lambat surut.

Orang ramai menerima bantuan.



Dalam aku sibuk dengan program tersebut.Tanpa aku sedari air di tempat aku semakin naik.Nampaknya terpaksa lah lagi sekali aku mengakat barang-barang naik ke tempat yang selamat. aduh....






terima kasih Farid... aziz n boy...

salam



0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa