Benda Nak Jadi

Baru-baru ini kereta aku meragam di tepi jalan.Minyak enjin kereta aku keluar melalui gasket.
Jadi pulak waktu tengah nazak macam ni.Gaji pun masih lambat lagi.Mahu tidak mahu, kereta terpaksa masuk ke bengkel jugak.Ini lah pertama kali kereta aku meragam di tepi jalan.Belum pernah lagi kereta aku meragam di tepi jalan dan di tarik masuk ke bengkel.Benda nak jadi,tidak kira waktu,tidak kira tempat.Bila dah sampai masanya,jadi la dia.



Berkilat piston.Nasib baiklah pomen cakap perlu granball ja.kalau pomen cakap kena abohall.Jawapnya aku tukar terus enjin lain.Nak abohall pun dah makan banyak modal.Baik tukar terus sebiji.





Alang-alang nak tukar.Masuk enjin macam ni la.Biar kereta bawak aku,bukan aku bawak kereta.hehe.






1.43am kereta aku siap di baiki semalam.Pagi ni hujan punya lah lebat.Nasib baik kereta aku dah keluar bengkel.Jadi tak payah lah aku nak basah kuyup pergi ke kerja.Yang masalah nya pulak,si pomen ni tak nak cakap lagi berapa harga yang perlu aku bayar.Dia cakap nak buat bil dulu.adehH!!!...



salam

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa