Terima Kasih Kawan-Kawan

Terima kasih berbanyak-banyak aku ucapkan kepada semua rakan sekerja ku yang prihatin dengan masalah banjir yang aku hadapi baru-baru ini.Tanpa aku sedari mereka semua telah mewujudkan tabung bencana banjir khas untuk aku.Kutipan telah di buat pada pagi itu.Aku terkejut apabila satu sampul surat di serahkan kepada aku,dan mereka berkata ini ja yang mampu kami bantu.Alhamdulillah aku bersyukur dan terima kasih untuk kawan-kawa aku semua.Bagi aku berapa jumlah yang di sumbang sama ada besar ataupun kecik itu tidak penting .Cukuplah sekadar mereka prihatin dan mengambil berat tentang masalah yang aku hadapi baru-baru ini.Terima kasih kepada Badan Kebajikan tempat aku berkerja.Walaupun kadang-kadang aku ni terkasar atau terguris hati mereka,tetapi mereka masih lagi mengambil berat tentang aku.Terharu gak aku di buat nya.Terima kasih semua atas sumbangan ini.Aku tidak akan melupakan nya...


salam

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa