Permulaan....

Di zaman yang menuju era wawasan 2020 ini,boleh di katakan kebanyakan manusia yang menggunakan komputer,laptop ataupun yang tidak buta IT,mereka ini mempunyai blog ataupun website mereka tersendiri.Oleh itu aku pun rasa apa salahnya aku jugak harus mempunyai blog aku sendiri.Walaupun aku ini tidak pandai menulis atau pun membuat ayat seperti blogers-blogers yang lain.Tetapi aku jugak ingin memiliki blog aku sendiri.Maka dengan itu wujud lah blog ini
pada 05/11/2009.Aku akan tulis apa yang aku dengar,apa yang aku nampak,apa yang aku rasa betul atau pun tidak.Biarlah!!~ ini adalah blog aku!!
Di harapkan aku rajinlah menulis di blog ini....




salam...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa