Malam di Kl

aku di kejutkan oleh Boy,dia memberitahu aku bahawa malam ini Dato' Seri Mohd Radzi akan datang makan malam bersama kami semua.Belia tiba jam 8.30 mlm,kami semua menjamu selera bersama belia.Kemudian beliau menerangkan peraturan-peraturan di dalam Parlimen.Banyak jugak peraturan di dalam parlimen.Handphone tidak di benar bawak masuk,baju mesti lah baju batik atau baju melayu,kasut sukan tidak dibenarkan dan bermacam-macam lagi.








Dato' Seri Mohd Radzi memberi penerangan kepada kami semua.

Apabila sudah selesai makan dan mendengar penerangan dari beliau.Aktiviti malam itu adalah bebas.Aku terus menelefon kawan aku yang berada di KL.Kawan aku bawak aku ronda satu KL malam tu.Macam gelagat manusia dapat aku lihat.Setiap jalan,setiap lorong kami redah.ehehehe
ada yang auwww ada yang UMmm. hahaha hebat tul KL.






Siang dan malam sama saja.Ramai ja orang.Itu yang menarik tu.hehehe...

Setelah habis aku pusing satu KL.Kami pergi makan nasik lemak di kampung baru.Aku balik ke bilik pukul 2.45 pagi.Puas aku pusing,tu pun dia nak bawak aku kemana lagi pun aku tak tahu.Memandangkan esok aku perlu bangun awal.Maka tak jadi la meronda lebih lama lagi..

salam

post signature

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa