Chelsea Benamkan Arsenal

Aku baru saja tiba di Perlis.Aku dapat tahu belia dan pemuda tempat aku ada buat jamuan makan malam ni.Dia orang bakar daging lembu korban.Sampai rumah pun tidak lagi,aku terus menuju ke tempat jamuan dia orang buat.Ramai pemuda dan belia berkumpul malam ini.
Macam-macam cerita ada,aku jugak di ajak menyaksikan perlawanan di antara Chelsea menentang Arsenal.Yang menariknya aku di ajak oleh peminat fanastik MU.Hahaha.Konon-konon nya nak BOOO aku la,apabila Chelsea kalah.Dia orang jugak sememangnya minta Chelsea kalah pada malam ni.Tetapi sebaliknya telah berlaku.Chelsea telah benamkan Arsenal 3-0 .Hahaha.Puas hati aku.Tapi tidak di nafikan pada malam ini rentak permaianan di kawal sepenuhnya oleh Arsenal.Apa gunanya jugak kalau permainan cantik tetapi kalah.Pada malam ini Chelsea mengutip 3 mata penuh.Berasa selamat sikit di tangga ke atas.Buat MU,jangan haraplah.Tahun ini Chelsea unggul tahta la.

Chelsea Da Great


salam

post signature







0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa