Sumbangan Untuk Gerakan Mangsa Banjir

Jam menunjukan 1.00 pagi,aku baru saja sampai di Perak.Aku bertolak lewat hari ni.Petang tadi aku terlibat dengan satu program.Program yang di anjurkan oleh Pemuda Bahagian Kangar.Aku di maklumkan Pemangku Ketua Bhg Kangar dengan semua ajk pemuda akan datang ke kampung untuk memberi sumbangan untuk Gerakan Mangsa Banjir.Pada petang tadi semua pemuda dan belia berkumpul dan bersemuka dengan Pemangku Ketua Bhg Kangar dan Ajk Pemuda bhg Kangar.Ketua Pemuda aku tidak dapat hadir pada petang itu.Aku mewakili beliau dan aku mengalukan kedatangan mereka dan aku mengucapkan terima kasih kerana prihatin dan datang melawat tempat aku serta memberi sumbangan untuk Gerakan Mangsa Banjir.Terdapat jugak beberapa masalah telah timbul pada petang itu.Masalah itu telah di luahkan oleh Boy,Boy meluahkan rasa kecewa terhadap Penyelaras Pemuda Indera Kayangan.Ini kerana tempat kami telah di tengelami air sebanyak 3 kali,tetapi kami semua tidak nampak pun beliau melawat atau datang bertanya khabar.Boy jugak meluahkan rasa tidak puas hati tentang satu perkara iaitu tentang pergi menyaksikan GP di Sepang.Sepatutnya tempat aku di berikan kuata 2 tiket.Keadaan menjadi panas sekejap.Terpaksalah aku meredakan keadaan.Aku memberitahu kepada Ketua Pemuda Bhg Kangar,Penyelaras Indera Kayangan,pemuda dan belia semua,benda yang lepas biarkan lepas,jadikan ia satu pengajaran.Di harapkan selepas ini benda ini takkan berulang.Ini suara dari akar umbi.Kemudian aku memberi laluan kepada Pemangku Ketua Pemuda dan penyelaras Pemuda Indera Kayangan memberi penjelasan.Syukurlah belia dan pemuda tempat aku dapat menerima penjelesan dari mereka.Daripada kita pendam di hati,baik kita bercakap di depan.Maka akan ada penyelesaian.Di harapkan selepas ini benda yang macam ini takkan berulang kata aku.
Setelah semuanya selesai,program tersebut di teruskan dengan penyerahan sumbangan kepada setiap ahli gerakan mangsa banjir.Terima Kasih aku ucapkan kepada Pemangku dan semua ajk bahagian kangar.

Belia di beri pendedahan supaya dekat dengan Pemuda
aku sedang mendengar penerangan dari mereka
ajk-ajk Pemuda dan Pemangku Ketua
Pemangku Ketua berucap dan memberi penjeleasan


salam

post signature







0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa