Penang Island

Badan aku masih lagi keletihan.Nak memandu kenderaan pun dah tak larat.Mata aku mengantuk ja.Alang-alang dah berada di dalam pulau pinang ni.Baik aku rest dan makan angin kat sini.Aku terus menuju ke hotel.Selalu kalau di Penang aku selalu tido di hotel Gurney Hotel.Sampai di Gurney Hotel,dia orang cakap hotel penuh.Jam 3.oo ptg baru boleh masuk.Aduh~
Mata aku dah tak larat nak buka.Jam baru 10.15am,lambat lagi tu.
Dah di Penang ni,aku singgah makan nasik kandaq.Zubaidah nasik kandaq,Punya la sedap.Siap aku tambah nasik lagi tu.Dah selesai makan,paham-paham la,dah kena nasik kandaq,kepala pun rasa berat,mata pun layu perlahan-lahan.Nak tunggu pukul 3.00ptg,lambat lagi.
Aku telefon Northam Hotel dekat dgn persiaran gurney.Dia punya harga pun boleh tahan la.Mahu tidak mahu mata dah mengantuk,aku terus check in.Bayangkanlah dari pukul 11.15pagi aku tunggu di dalam hotel Northam tu sampai la jam 12.30tgh baru lah dapat aku check in.
Aku duduk tingkat 30.Tinggi Oo0o..Permandangan punya la cantik,Tepi laut lagi..
ok la.
aku nak tido dulu...

salam...


Sejam aku menunggu di ruang ni.Adeh!! layan tengok orang


Menaiki lif menuju ke bilik..

Pelahan-lahan mencari bilik.Sunyi o0.Kalau malam dugaan ni

Akhir aku jumpa bilik aku.Bernombor 3006


Suasan di dalam bilik.Menarik..

Permandangan dari bilik aku.Tepi pantai o0o best best






0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa