Bye Bye Penang

Dah puas aku tido dan merehatkan badan aku semalam.Hari ini aku bertolak balik ke Perak.Sebelum aku bertolak balik ke Perak,aku singgah di Queenbay Mall.Punya la besar Shopping Complex dia,Tak habis kalau nak pusing ni.AKu singgah di Butik Levis.Aku nampak tanda potongan harga 70%. PErgh.Menarik gila.Mana tahu boleh tangkap 501 satu ka.Rupa rupa nya cuma baju levis ja yang buat potongan harga.Itu pun baju yang tak menarik langsung.Alang-alang dah masuk Shopping Complex,mesti la tangkap sehelai atau dua helai baju kan.Aku terus ke Padini Butik.Ada sale plak di padini butik.Terus aku tangkap 3 helai t-shirt.Menarik gak t-shirt dia.
Jam 1.30pg, aku terus ke Terminal Feri Pulau Pinang.Keluar pulau naik feri plak.Sebab di terminals seberang sana,ada rojak celop.Sedap gila o0o.Orang punya lah ramai.Memang betul la orang melayu ni suka mencicah.hehehe...
Perut pun dah kenyang,terus aku memandu kereta menuju ke Perak......


salam,,

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa