Surut Kembali

pagi tadi aku ingat rumah aku dah di penuhi dengan air sekali lagi.Alhamdullilah,air surut kembali,kalau tak, basuh rumah kali yang ke-3 la aku ni.Semalam aku berjaga sampai jam 3.00pagi.Habis semua barang aku angkat ke tempat yang selamat.Ingatkan air nak masuk.hehe..
Kali ini aku biar ja barang-barang ka atas semua.Malas aku nak bawak turun.keadaan cuaca pun bukan menentu sekarang ni.Hujan ja memanjang,silap-silap air boleh naik lagi sekali.Dah la aku seorang saja kat rumah ni.Letih 0o0o.
Hari ni bermacam-macam cerita aku dengar.Ada yang tidak berpuas hati dengan program yang kelmarin.Berdesing telingan aku bila mendengar.Bukannya mereka semua nak bersyukur.Sebaliknya mempertikai pulak.Tak paham betul aku.Dah berkali aku terangkan,ini adalah sumbangan,bukan nya peruntukan atau apa.Kira bertuah lah,ada orang sanggup sumbang.
Manusia ni tak pernah rasa cukup dengan apa yang di beri.

p/s :Biasalah di dalam kebaikan mestia ada keburukan ....


salam

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Home | Bisness | MP3 | Radio| Log Out |

Copyright © 2009 Kehidupan |Designed by Templatemo And Biasa